Chcę dowiedzieć się VLSI, FPGA i ASIC

N

nikhilele

Guest
Chcę dowiedzieć się VLSI, FPGA i ASIC Proszę zaproponować mi dobre książki lub strony lub linki, aby dowiedzieć się tych rzeczy. Czy jest jakiś sposób, aby uzyskać pewne na darmowe rzeczy lub próbek związanych z tymi. Jestem absoulute początkujący w tej dziedzinie.

Przede wszystkim, myślę, że u należy zawęzić obszar nauki. VLSI jest ogromna domeny, co Cię interesuje. Frontend lub Backend? Chociaż wydaje się (jak u wana nauczyć FPGA), które u mogłyby być zainteresowane FPGA. Co możesz zrobić, to pobrać niektóre narzędzia wersji Student z Altera / Xilinx lub podobnych do nauki VHDL / Verilog. a także należy skupić się na nauce CMOS urządzenie, które u mogą śledzić standardowy tekst na VLSI. Jak, przez Pucknell lub Weste itd. .. Istnieje wiele książek na naszym forum! Szczęśliwa Learning!

Witam, Wydaje się, że chcesz nauczyć się wszystkich środków spożywczych w domenie VLSI. Zupełnie niemożliwe. Musisz wybrać swój obszar zainteresowań, a następnie można szkolić się w tej domenie. Dzięki Shaikh Sarfraz

To jest mój ideał, może nie dokładne. Frontend: wszystkie spożywczych przed / w tym sythesis, architekt, projekty i Verifcation może być głównym Backend pracy: inni po sythesis ("po" I oznacza IC proces), jak P & R, FV .. --------------------- Jestem także początkujący tu, chcę wiedzieć, czy CMOS jest ważne dla frontend. I chcesz trochę sugestii doświadczonych ludzi. Jeśli ktoś chce być arhitect, rtl inżynier lub inżynier verif co jest lepsze, a co on / ona powinna się uczyć. Jeśli ktoś chce być ekspertem od Frontend, jakie podstawowe informacje powinny być mistrzem.

Hi należy sprecyzować swój wybór. Nie jest to łatwe zadanie może być w stanie zrobić jeden, ale to nie znaczy, że masz zamiar być ekspertem w to. :) Dzięki Haytham

, która jest najbardziej podstawową część VLSI, które powinny się nauczyć najpierw się zdobyć VLSI