Zapytaj o pomoc w analizie rogu

B

bingjiang99

Guest
Drodzy Fellows,

Jestem nowy w Cadence analogowe Środowiska i używam TSMC18RF.Mam zrobić z moim trybie symulacji.Teraz chcę symulować analizy rogu Vt jednak nie wiem gdzie mam go uruchomić.Mogę tylko znaleźć "Corners ..."W menu Narzędzia, ale nie wiem jak je wypełnić.Próbowałem szukać, jeśli nie jest podręcznikiem dostępne, nie szczęście.Czy ktoś jest miły, żeby mi pokazać jak to zrobić krok po kroku?Albo punkt mnie dobry przewodnik?Moja biblioteka jest auto wypełnione SETUP - Menu biblioteki modelu, dlatego nie mogę nic zrobić nie.I nie mogę znaleźć Hit-Kit Utilities w głównym CIW jako samouczek mówił.

Thank you very much for your great help in advance.

Cześć,

Wiem, że to nie to co trzeba - ale zawsze należy użyć instrukcji modelu (można użyć ocean run?)

Mam wymaganego wzoru rogi - wykorzystanie uruchomić ocean (jest lang umiejętności. Uruchomić cadance core) "model" oświadczenia i ustawiona na rogu i symulacji.Shutter_man

Dziękuję, Shutter_Man.Nie wiem nic o Ocean.Chciałbym się uczyć, ale to wymaga czasu.Chcę rozpocząć szybką analizę rogu.

Dzięki,

HI

Właściwie nie musisz wiedzieć ocean go użyć ....
Zgodnie z hosta - wystarczy uruchomić: ocean

niż - Ci ">" sygnał potwierdzający jesteś w oceanie.

Teraz - powrót do analogowych-artysty - w pliku wystarczy użyć Sesja-> Save_script
podać właściwą nazwę z. ocn na dobę.

Ten plik jest skrypt oceanu.teraz - otwórz go - i masz role do modelu do zastąpienia właściwego biblioteki wybranego (ja pracuję z innego zestawu - własności, nie TSMC).

w oceanie - wystarczy wpisać:> load ( "nazwa pliku") będzie uruchomić.

Aby wyświetlić wynik użycia: Narzędzia-Result_browser

Hope you paznokci to,

Shutter-Man

Dziękuję, Shutter_man, będę próbować, co sugeruje.