Wybierając warstwy stackup??

K

kabaleevisu

Guest
Wszystkich Witam, jestem nowy w projektowaniu wysokiej pokładzie prędkości. mam zamiar projekt spartan 6 pokładzie now.i mają ciasta, aby wybrać layerstackup w moim design.in mój schemat zasilania, ethernet, FLASH, USB, pamięć DDR SDRAM, sdcard, niektóre urządzenia peryferyjne są używane. ktoś proszę mi odpowiedzieć. lub kontakt mail kabaleevisu@gmail.com

najpierw zdecydować, jak wiele warstw, czego potrzebujesz. to zależy od liczby BGA pin i numer sieci, .. to tylko dojdziemy do tego, jak wiele warstw może trzeba ..

Przede wszystkim zdecydować, że jak wiele warstw, czego potrzebujesz, a następnie skupić się na stos warstwy. możesz użyć tego programu sygnału groung-power-sygnału ziemi ..... tzn. po każdym sygnale lub samolotem moc skorzystać z jednej warstwy ziemi.

Pobierz książkę "BGA breakout i trasy" od tutaj [url = http://www.mentor.com/products/pcb-system-design/techpubs/bga-breakouts-and-routing-52590] BGA wyprysków i Routing - Mentor Grafika [/url] również, jak wspomniano integralność sygnału przychodzi do niego w tych dniach, i kontrolowane impedancji etc etc powyżej książka jest dobrą podstawą do wielu informacji. Ta książka jest również warto spojrzeć na: [url = http://www.hdihandbook.com/] HDI Handbook [/url]

każdy Witam, jestem nowy w projektowaniu wysokiej pokładzie prędkości. mam zamiar projekt spartan 6 pokładzie now.i mają ciasta, aby wybrać layerstackup w moim design.in mój schemat zasilania, ethernet, FLASH, USB, pamięć DDR SDRAM, sdcard, niektóre urządzenia peryferyjne są używane. ktoś proszę mi odpowiedzieć. lub kontakt mail kabaleevisu@gmail.com