Tworzenie wzajemnej cewki w LTSpice i Eagle?

E

essedra

Guest
Hi Folks. Jestem początkujący użytkownik LTSpice & Eagle. Muszę stworzyć wzajemnej cewki przy LTSpice i Eagle. Układ zamierzam design jest tutaj:
Tina.jpg
, którą zaprojektowano wykorzystując TINA 7 przez TI. Starałem się projekt tego samego obwodu w Eagle i LTSpice ale nie mogłem stworzyć wzajemne cewki:
Eagle.jpg
(Eagle)
LTSpice.jpg
(LTSpice) Czy ktoś mnie jak stworzyć tej wzajemnej cewki w LTSpice & Eagle? Wzajemne cewki jej wartości są następujące: L2 = 10mH L1 = 2.5mH N1 N2 = 5 = 10 k = 0,8 Z góry wielkie dzięki!

Indukcyjności wzajemnej jest definiowana poprzez umieszczenie oświadczenia K na schemacie, zobacz plik pomocy LTSpice szczegóły. Nie wiem o co ci chodzi z tworzeniem połączone dławiki w Eagle, edytor schematów nie ma wiedzy na temat właściwości komponentów. O ile używasz orła przedniego końca do Simulator, zapoznaj się z instrukcją symulatora. Twój układ jest bezużyteczny, jak pokazano.

Nie powiedziałem, że w połączeniu cewki, powiedziałem wzajemnej cewki. Problemem jest to, nie wiem jak stworzyć ten "K" oświadczenie w LTSpice. Widziałem kilka filmów na Youtube symulacji LTSpice ale nie były one ani pomocne. To jest LED układu napędowego i to rzeczywiście działa. mógłbym zaprojektować z błędami, bo jestem nowy w tego rodzaju programów. Mogę wysłać obwodu, że zarysowane na papierze.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post added at 10:40 --------- - Poprzedni post był na 10:36 ----------</span></span>
symbolizuje wzajemną cewki ferrytowe rdzeniu.