to samo chipy rodziny mają tego samego intructions?

M

MathGeek

Guest
Cześć,

Nadal jestem początkujący.(Bear, że w umyśle).

Zastanawiałem się,

Jeśli 16F628 i 16F877 użyć dokładnie tych samych instrukcji.Zakładam config słowa są drastycznie różne choć, jak 877 ma więcej pheripherals?

Czy trudno jest przejść od 628 do 877?

Oh, I am so sad, że mój programator JDM złamał.I odbudował ją, ale nie działa w ogóle prog IC.(martwe) Ludzie mówią, że JDM tak naprawdę nie jest wiarygodne.

Tak, myślę, że będzie mi się znaleźć coś bardziej wiarygodne: ICD2: D.Wiem, że to trochę za dużo dla początkujących, ale myślę, że jest to dobra inwestycja.Czy muszę zasilania w przypadku korzystania z USB zamiast RS232?Słyszałem, jeżeli używam USB, nie mogę zbyt wiele z prototypów od USB daje tyle prądu (uważam, że jest 3.3V na 100mA max).

I've got some 9V DC adapter z lat zewnętrznych modemów DSL, ale jak mogę się upewnić, że pasuje do ICD2 jeżeli muszę korzystać z zasilania.Thanks a lot.

Cześć,

Postara się odpowiedzieć na wszystkie pytania, ale dont zapominać o przyznaniu niektórych punktach ...
Nie ma problemu w aktualizacji z najbardziej pic innym.Łatwo jest zmienić typu PIC MPLAB i naciśnij kompilacji.spowoduje wyświetlenie wszystkich kilka błędów, które trzeba poprawić.po tym, sprawdź, czy wszystkie zróżnicowane.między dwoma PIC, wyłączyć i włączyć poprawne rejestrów.Na przykład w F877 będzie trzeba wyłączyć / inorder D do wykorzystania I / O.
To zajmie Ci kilka naszych jeśli jesteś nowy w PIC, eksperci to zrobić w 10 min.P: Czy muszę zasilania w przypadku korzystania z USB zamiast RS232?
Słyszałem, jeżeli używam USB, nie mogę zbyt wiele z prototypów od USB daje tyle prądu (uważam, że jest 3.3V na 100mA max).