Sytuacja Praca VLSI w USA z nowego ucznia Masters

U

UmangShah

Guest
Witam wszystkich, dołączyłem tę stronę niedawno. Będę ukończeniu Indiach w tym roku z dyplomem ECE. Mam appied dla moich mistrzów w VLSI w USA i posiadają przyznać od Carnegei Mellon University. Przeczytałem wszystkie komentarze i naprawdę mnie zniechęca wiele. 1) W każdym razie ja wciąż nie mogę przestać mój własny z prośbą, że jestem I podjęciem właściwej decyzji, aby przejść do USA dla moich Mistrzów? 2) Również mogę mieć nadzieję, że sytuacja poprawi się w ciągu około 2 lat (czas, w którym i będzie ukończeniu Masters) formularz Teraz? 3) Również w przypadku i nie uważam, aby wziąć VLSI w jakim pole to musi i specjalizują się w Uniwersytecie tak że znalezienie pracy bez doświadczenia zawodowego jest nieco łatwo wtedy wszyscy wspomnieć? Proszę o pomoc i poprowadzi mnie .... Będę bardzo wdzięczny ...

Hey Umang, jestem studentem też robi mój TE, E & TC engg od Pune Univ. Jego wielkie, aby usłyszeć, że masz przyznać z CMU w projektowaniu VLSI .. Gratulacje! Byłbym dając mój GRE to wrzesień, Acads są świetne .. ale żadne publikacje i prace badawcze .. można proszę akcji swój profil, a także dać kilka wskazówek .. :) Dzięki z góry ..

Witam, myślę, że VLSI jest bardzo ekscytujące pole być w. Jako ktoś, kto pracuje w branży od 7 lat chciałbym powiedzieć kilka rzeczy: a) Jeśli jest to możliwe, a następnie sprawdzić swoje możliwości. W ciągu VLSI kilka kategorie i podkategorie. Zobacz, co jest to, co najlepsze dla Ciebie - możesz spróbować kariery w analogowej konstrukcji hi prędkość komunikacji, eda programista, inżynier cad itp. Każdy zawód różni się od innych. b) Czy kojarzy się na pracy w USA, tylko? Nie wiem, o projektowaniu, ale w miarę narzędzi EDA chodzi India robi dobre w rozwoju. Oczywiście, jeśli zdecydujesz się tylko USA, to może ktoś z forum będzie w stanie poprowadzić. Ale jeśli jesteś zainteresowany w Indiach, daj mi znać. Może mógłbym akcji niektóre wskaźniki z tobą.