Solver Eigenmode CST

S

savedadogs

Guest
Witam wszystkich, jestem nowy w CST. Byłem hfss użytkownika od ponad 3 lat. I zostały z wykorzystaniem hfss dla eigenmode rozwiązania struktury Sievenpiper i innych struktur okresowych. W hfss, PML mogą być używane w solver eigenmode do symulowania wolnego miejsca ... to jest mój struktury są otwarte na powietrze. Jednak w CST wydaje się, że nie można korzystać z PML (otwarte warunków brzegowych) dla eigenmode solver. Jak zasymulować okresowych struktur, które są otwarte do powietrza, takich jak struktura Sievenpiper. Twoja pomoc jest mile widziana w tej sprawie. Zauważyłem, że CST przykłady mają warunki PEC granicy.

[Quote = savedadogs] Witam wszystkich, jestem nowy w CST. Byłem hfss użytkownika od ponad 3 lat. [/Quote] Moja osobista rada to trzymać się hfss. CST MWS nie nowy dzieciak na bloku. To bardziej jak "gówno nowego na bloku" i jest niestabilny. Hfss jest znacznie bardziej stabilny i daje dokładniejsze wyniki, że MWS. CST MWS jest silnie uzależniona od obliczeniowej komórki, że pracujesz przy hfss daje więcej swobody.

Bym się nie zgodzić z em_solver, mam kilka symulacji struktur okresowych z powodzeniem CST, ale nigdy z solver eigenmode. Co dokładnie próbujesz znaleźć z solver eigenmode? P.

Pushead, zastanawiam się, czy stara się zmierzyć bandstructures okresowych struktur. Podobnie jak bandstructures widzieliśmy na kryształy fotoniczne. Jeszcze, czy spróbować okresowe warunki brzegowe dla solver eigenmode?

Chcę używać solver eigenmode stworzyć schemat rozproszenia okresowe struktury. Jak merntioned, CST nie pozwala mi używać otwartego warunek brzegowy do symulacji solver eigenmode. Jak mogę ustawić strukturę tak, że istnieje region powietrza (wolnej przestrzeni) na górze? Nie wydaje się możliwe ... Jedyne, co mogę myśleć o to, aby duże airbox i używać styczna-E bounary stanie. Każdy użytkownik ma sugestie?