Rynek w Singapurze analogowe projektowania IC

K

kaba

Guest
Witam, jestem inżynierem projektowania układów scalonych analogowych z 4 lata doświadczenia w energoelektroniki IC (i 2 lata doświadczenia jest elektronika poziom mocy zgłoszenia wzoru przed tym). Jestem sapera z wielu chipy wykonane. Ja pracuje w Singapurze. Z tego rodzaju doświadczenia, ile powinno być moje wynagrodzenie miesięczne w Singapurze? Także, co by być moim miesięczne wynagrodzenie w kraju takim jak Indie czy Chiny? Twoje odpowiedzi są mile widziane. Poważaniem kabab

Nie jestem pewien, o wynagrodzenie w Singapurze. Wynagrodzenie w Chinach nie jest wielki - zaledwie około 10000RMB miesięcznie średnio dla projektanta analogowych IC. To wynagrodzenie jest dobre, jeśli mieszkasz w Chinach, ale słaba w porównaniu z resztą świata. Pamiętaj, że poziom życia w Chinach jest o wiele niższe niż na Zachodzie, więc nie oczekuję wynagrodzenia za wysoki. Myślę, że jeśli jesteś w UK / USA, pensji będzie dużo wyższa. Po opodatkowaniu prawdopodobnie uzyskać około 60.000 dolarów rocznie, a to może być dużo wyższa, jeśli jesteś doświadczonym projektantem z dobrym rekordem toru. [Size = 2] [color = # 999999] Dodano po 1 godzina 28 minuty: [/color] [/size] przyjaciel min również Waid, że Azja nie jest dobrym miejscem na designer IC ze względu na brak podmiotu projektowania IC .