Rozwiązują Matrix w IE3D

J

jossion

Guest
Nie jestem w stanie wykorzystać PMS lub rozwiązują AIMSII (w IE3Dv10.0), który ma zmniejszyć zapotrzebowanie RAM drastycznie. Jestem symulację CPW gnieździe karmione struktury anteny 10cmX10cm wymiar. IE3D pokazuje błąd braku zbieżności AIMSII i porażki w przeliczeniu różnicy parametrów w przypadku PMS. Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii [size = 6] [/size] [size = 3] [/size]

Hi, Jossion: AIMS II normalnie jest dobre dla luźno struktur, takich jak tablicy anteny. Proszę używać GEMS sovler (nowo wprowadzonych w IE3D 11.1). To jest bardziej odpowiednia dla ściśle sprzężone duże struktury.

Dziękujemy jian ale nie jestem w stanie zaktualizować IE3D wersji, ponieważ jestem studentem. Mam do pracy z tej samej wersji. Czy możecie mi pomóc z tym samym problemem w tej perspektywie. Również możesz mi pomóc z oznaczenia pola elektrycznego wykorzystywane w GUI wzorców promieniowania

Hi, Jossion: Zmiana na porażkę za pomocą AIMS II i III CELE na strukturze nie luźno jest dość wysoki. Oczywiście, jeśli spróbujesz ustawić SD na większą wartość, w końcu będziesz w stanie go rozwiązać. Może jednak wymagać więcej pamięci RAM niż standardowe solver matrycy. Ponownie, GEMS solver w 11.1 jest znacznie bardziej wytrzymała. To jest dobre dla non-struktura luźno połączone tak długo, jak są rozłożone. Jeśli chodzi o zapis pola elektrycznego w obliczeniach wzór, nie jestem pewien, czy mówisz o E-theta i E-fi. E-theta jest E-pola w kierunku theta i E-fi jest pole w phi-kierunek w sferycznym układzie. Czy mogę odpowiedzieć na to pytanie?

Dziękujemy Jian. Postaram się w tym kierunku. Kiedy E phi jest pole E w kierunku phi których wartości theta będzie stała. Czy to ten, który zaznaczamy pole wyboru wartości phi. Jak te opcje mogą być użyte do znalezienia copolarisation i crosspolarisation.