przemysłowa osocza frez & USB

A

alpk

Guest
Cześć,
To jest mój pierwszy post tutaj, więc ma nadzieję, że moje pytanie znaleźć odpowiednie forum obszarze.

I obecnie pracują dla firmy, która produkuje zautomatyzowanego cięcia plazmowego.Jestem programistą handlowego z doświadczeniem w C , Java, Delphi, PHP, C, Pascal, tak osobistych preferencji.W przypadku kodowania junkie,
mam dobre teoretyczną znajomość sprzętu elektronicznego, układów logicznych, binarnych operacji i tak dalej.I'm not afraid of getting moje ręce brudne na niskim poziomie projektowania.Problemem jest to, że brak wiedzy i co ważniejsze, praktyczne doświadczenie w dziedzinie zautomatyzowanych maszyn i robotów.

Głównym aspektem mojej obecnej projekt obejmuje modernizację konstrukcji cięcia strumieniem plazmy do korzystania USB zamiast portu LPT dla komputerów PC-to-Machine Interface.To jest skorzystać z dostępności i efektywności kosztowej USB gotowe systemy komputerowe, w przeciwieństwie do przestarzały, coraz trudniejsze do źródła i stopniowo drogie LPT-aktywne systemy.

Cięcia plazmowego składa się z steppera różne silniki i siłowniki hydrauliczne sterowane przez wired w komputerze, który nie jest nową koncepcją.Stanowisko rozbioru głowa jest kontrolowana przez strumień bajtów.Każdy bajt jest różne polecenia informacją maszyny, co robić dalej.Nie ma skomplikowanych automatycznego sprzętu logiki.Na przykład urządzenie odbiera polecenia krok X-steppera silnikowych jeden krok w lewo, przy jednoczesnym obniżeniu frez i łączniki do ognia, w jednym bajtu.Jest to prosty system, ale działa całkiem dobrze.