projekty

W

wajahat

Guest
HI wszyscy o tym plant.I Jestem undergradute studentów i obecnie studiuje w
7-ci semester.ITs mój końcowy semestr, a ja jestem wciąż szukają świetny pomysł na mój stopień project.Mates Jestem wyczerpaniu czas czas. Proszę mi w tym pomóc lub w inny sposób będzie dmuchać mój mózg. Prosimy pochodzić z niektórych innotative pomysłu do jego zbyt late.Any pojęcia o telecom.I nie boi pracy hard.Please mi pomóc z pomysłem marsh.I am waiting for response.thanks pozytywne.

hiye,

Jestem obecnie robi Boost kalkulator i jej systemu kontroli dla mojego projektu.hope it helps you.

pozdrowienia,

Jeffrey

Jestem gratefgul ci. złego realiy być wdzięczny, gdyby mógł Pan dawać mi trochę abstrakcyjne.
THANKS

wajahat,

wzrost konwerter zmienić tryb zasilania (nie jestem pewien, czy wiesz o tym) w przypadku, gdy ma mniejsze napięcia wejściowego i daje większe napięcie wyjściowe.ie.Vin = 5V i Vout = 10V.Osiąga się to poprzez zmianę induktor i wyłączanie.i zrobić rozeznanie wyszukiwania w Google na ZPR.u zrozumieć więcej.ale przede wszystkim jeśli projektowania dla zwiększenia kalkulator,
będziesz projektowania systemu kontroli, jak również.to jest ...jeśli Vin krople z powiedzieć, 5V do 3V ...Twoje vout nie zostaną naruszone.Osiąga się to poprzez kontrolowanie cykl swoich PWM.

pozdrowienia,
Jeffrey

I'm sorry man,
ja naprawdę nie zgadzają się z osób, która zwraca się o ich pomysły na projekty ....jeśli nie możesz mieć jakiś pomysł, co zrobić dla tego, co serwowane wszystkich instrukcji?Chciałbym Ci porad: Rozejrzyj się wokół i dowiedz się, co trzeba zrobić (na pewno rzeczy o elektronice), myślę, że to naprawdę nie może być przedmiotem nauczania w uniwersytetach.
Jeśli kiedykolwiek fantasticated w głowie latające obiekty, roboty laser bitew
itp. można znaleźć pomysł na które również ....Wiem z doświadczenia i mam maksymalną.pozdrowienia

maXer

Licencjackich OK?