Projektowanie wzmacniacza o niskiej częstotliwości uzyskać> 100 dB?

J

jbi00b

Guest
Dear all,

Jestem nowicjuszem w dziedzinie projektowania obwodów drukowanych, a mój projekt na temat tworzenia wzmacniacz o niskim uzyskać częstotliwość większa niż 100 dB.Próbowałem do dwóch wzmacniaczy etapie (złożona cascode wzmacniacza różnicowego, a następnie jeden Amplifer wejściowych i Miller odszkodowania) w celu uzyskania takiego obowiązku, ale za każdym razem tylko dostać 90 coś zyskać, gdy różnią się genetycznie i rozmiar tranzystorów.

Co zrobić, jeśli chcą Państwo uzyskać zysk> 100dB??
Przepraszamy, ale musisz się zalogować, aby wyświetlić ten załącznik

Jednym z możliwych rozwiązań jest stosowanie GM-uzupełniającego.

Innym rozwiązaniem jest do 2 etapu cascode stolika (dodać jedno dodatkowe NMOS i jedno dodatkowe PMOS).

Myślę jednak, że jest to możliwe, aby uzyskać korzyści trzeba z topologii można opisane.Jeśli GBW jest bez znaczenia, a następnie spróbuj zmniejszyć obecne w 1 etap (składana cacscode).Pozwoli to lepiej zyskać 1 etap.ogólne zmniejszenie bieżących wzrost zysku

Myślę, że można użyć regulowanych cascode w pierwszym etapie, a następnie wzmacniacz CS w drugim etapie, aby osiągnąć 100 dB zysku.Należy też skorzystać obniżeniu bieżących w 1 etap (regulowane cascode estradzie) elbadry zaproponował.Nie chciałbym używać drugiego etapu również jako cascode etapie od odszkodowania (60 marginesu fazy st.) będzie duży problem.Otrzymać jak najwięcej zyskać, jak można z pierwszego etapu.

Myślę tsb_nph ma rację.100 dB można uzyskać trzy opamp etapu i 2 etap opamp przyrost uzupełniającego.

Najlepszym sposobem jest uzyskanie zwiększenia wszystkich etapach.Możesz zobaczyć gain-wzmocnienie technik w tekście CMOS Razavi począwszy od PG.310.

Zysk zwiększył stopień wyjściowy nie daje -1V wyjście huśtawka na 1.5V dostaw.

Duże długości transitor pozwoli Ci duży zysk.Może proste krotnie coscade wystarczy 100dB zysk

można użyć złożone cascode przyrost uzupełniającego.