Procedura projektowania Oscillator

G

Global_Hawk

Guest
Witam, jestem początkujący w dziedzinie elektroniki .... Miałem jakieś papiery na projekt Oscillator przez prąd przenośników. Mogę analizować tych torów, ale trzeba wskazówka, jak rozpocząć projekt takiej oscylator? Jaka jest procedura, jeśli chcę projekt oscylator się z bloków jak prąd przenośników?

Witam, jestem początkujący w dziedzinie elektroniki .... Miałem jakieś papiery na projekt Oscillator przez prąd przenośników. Mogę analizować tych torów, ale trzeba wskazówka, jak rozpocząć projekt takiej oscylator? Jaka jest procedura, jeśli chcę projekt oscylator się z bloków jak prąd przenośników
W tym kontekście, mam dwie rekomendacje:.. 1) Zapoznaj się z zasadą CC (przeniesienie własności) 2) Postaraj się zrozumieć zasady projektowania i równania opisujące oscylatory CC. Pytanie: Czy zamierzają Państwo znaleźć nowy projekt oscylatora lub będzie odbudować istniejącego układu?

Dzięki za odpowiedź! Jeszcze nie jestem pewien, ile projektowaniu nowego układu jest zaniepokojony. Jednak nie mogę się doczekać modyfikacji istniejących układów w celu poprawy parametrów / zmniejszanie elementów itp. Czytałem dużo literatury na temat CCS. Postaram się lepiej zrozumieć oscylatora. Wszelkie dalsze sugestie?

Proszę rozważyć liniowości częstotliwości drgań.

Dzięki za odpowiedź! Jeszcze nie jestem pewien, ile projektowaniu nowego układu jest zaniepokojony. Jednak nie mogę się doczekać modyfikacji istniejących układów w celu poprawy parametrów / zmniejszanie elementów itp. Czytałem dużo literatury na temat CCS. Postaram się lepiej zrozumieć oscylatora. Wszelkie dalsze sugestie?