Potrzebujesz wytyczne do wyjściowego pytania związane NRZI

• Thread starter moonnightingale
  • Start date
M

moonnightingale

Guest
Potrzebuję wytyczne, aby uruchomić to pytanie verilog. Mam napisać kod verilog że wyświetli strumień NRZI danych. Czy u uprzejmie wyjaśnić mi, jak się do tego zabrać.

NRZI to najprostszy jeden. Jeśli pokażesz swoją próbę, pomożemy.

Prosimy daj mi linię Broder przewodnika, jak rozpocząć, rzeczywiście Studiuję Verilog po dwóch latach. Wiem wszystko abt poziom bramy, poziom zachowanie ale ja jestem zmieszany, jak dać wkład w Verilog i jak się do tego zegara, co pamiętam używać dać zegar podczas korzystania z FPGA Spartan 3E zestaw używając go własny zegar 25 MHz kryształu, jak generuje zegar oprogramowania kod B / C w FPGA zestawu przy podejmowaniu plik UCF, i służy do definiowania pin do użytku zegara i kod, aby wybrać zegar stamtąd

W swoim 1 wysyłania, ty państwa "... pisać kod verilog który akceptuje dane szeregowe i zegar ...". Twój (syntezowalnych) moduł Verilog po prostu listy 'Zegar', "reset" i "serial_data_in" jak wejść i "nrzi_data_out" jako wyjście - taki sam jak najwyższym poziomie modułu, którą widzieliśmy w aplikacji ISE Xilinx. Istnieje gazillion stron internetowych, które wyjaśniają, jak ułożyła prosty moduł Verilog i napisać prosty testbench verilog je zweryfikować. Jeśli dobrze rozumiem Twoje pytanie, nie należy przejmować się, gdzie zegar, reset, DIN, DOUT pochodzą. Musisz tylko być zaniepokojony logiki przekonwertować z NRZ do NRZI.