Potrzebujesz pomocy na temat AT89C51 Programmer

S

Setsuna13

Guest
Jestem całkowicie początkujący, jeśli chodzi o mikrokontrolery. Mam wyszukiwać i czytać post na temat budowy AT89C51 Programmer, ale są też strony o schemat, że nie mogę zrozumieć. Czy mógłbyś podzielić się link AT89C51 schemat programator i mógłby pan wyjaśnić, jak to robić ... Podobnie jak sposób połączenia części schematu, itp. .. T_____T Bardzo przepraszam, ja naprawdę nie jest dobre w zrozumieniu schematy .... Pleaseee mi pomóc .... Ja jestem bardziej do programowania, a nie budowanie tego rodzaju stuffzzzz ... Muszę to dla naszej tezy ... Dziękuję bardzo ....

przejdź do tej strony bardzo proste w budowie i ma budować mój pierwszy programista stąd [url = http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/easy2/easy2_1.html] EASY2 [/url]

Dzięki za link ... ale mój problem jest nie wiem, że ktoś może mi pomóc programu EZ55.hex w chip master [89C51] ... Czy istnieje inny schemat, że mogę użyć?

należy załadować że kod szesnastkowy do 89C51 zapytać znajomego, jeśli mają i udać się do lokalnego rynku przez dostawców elektroniki poprosić o obciążenie tego kodu układu będą pobierać opłaty za 25 rs (delhi cena @ chadni Chowk one opłatą) cheers swój programator gotowy

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- postu dodana 16:47 ---------- Poprzedni post był na 16:39 ---- ------</span></span>
, jeśli nie chcesz zbudować ten następnie można zbudować ten nie trzeba kod szesnastkowy spalić masterchip [url = http://www.8051projects .info/content/8051-tools/17-8051-flash-programmer.html] 8051 Flash Programmer - Free 8051 projektów Mikrokontroler [/url] 89C51 i 89s51 jest tej samej wielkości kodu po raz pierwszy korzysta równolegle programista typu, gdzie jako druga jest isp typu