Potrzebujesz pomocy, aby rozwiązać Błąd w Shell Scripting

H

H_D_R

Guest
witam wszystkich, jestem początkujący w linux. używam CentOS 5. Mam problem z moim skryptów powłoki. jego błąd wykonania. !
Code:
 # / bin / sh # # Skrypt do testowania pętli # clear if [$ #-eq 0] then echo "Błąd - Liczba brakuje polecenia formie argument wiersza" echo "Składnia: $ 0 liczba" echo "Użyj do druku Tabliczka mnożenia dla danej liczby "exit 1 fi n = $ 1 for i in 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 do echo" $ n * $ i = `expr $ i \ * $ n` "done
i Dostaję błąd w następujący sposób:
linia 16: nieoczekiwany EOF podczas poszukiwania pasującej linii 18: błąd składni: nieoczekiwany koniec pliku
może ktoś proszę mi pomóc go rozwiązać .. dzięki wam wszystkim w zaawansowanych ...!!

Czy po kod skopiuj i wklej? Nie mogę uruchomić skrypt, bo nie jestem zalogowany w systemie Linux teraz. Ale nie znaleźliśmy żadnych błąd w skrypcie. Jeśli kod pisał powyżej nie jest kopiowane z pliku skryptu, a następnie może być masz błąd w pliku skryptu, nie tak odpowiedzieć na przykład.

[Quote = Hughes] Czy po kod skopiuj i wklej? Nie mogę uruchomić skrypt, bo nie jestem zalogowany w systemie Linux teraz. Ale nie znaleźliśmy żadnych błąd w skrypcie. Jeśli kod pisał powyżej nie jest kopiowane z pliku skryptu, a następnie może być masz błąd w pliku skryptu, nie tak odpowiedzieć na przykład. [/Quote] Dzięki za odpowiedź .. tak i napisali kod, skopiuj i wklej. ias i powiedział, używam CentOS i ja również zastanawiam się, jak błąd nadchodzi chociaż kod ten jest również skopiowane ze strony internetowej. Próbowałem wszystkich możliwych sposobów, jak na moją wiedzę. i błędy również mam skopiowane i niczył stamtąd ...!! Można żadnych onel użytkownika inux może mi pomóc proszę ..

Używam FreeBSD, kod działa poprawnie. wygląd błędów: Linia 16: nieoczekiwany EOF podczas poszukiwania pasującej linii 18: błąd składni: nieoczekiwany koniec pliku można usunąć linii 16, a następnie ponownie wpisz tej linii. Co edytora używasz?