Potrzebujesz pilnie podręcznik dla VCS-MX, SoC Encounter, PrimeTime

R

rizalafande

Guest
Cześć,
I pilnie podręcznik, który można opisać krok = krok, jak korzystać z VCS-MX, SoC Encounter i PrimeTime i oprogramowania PRIMEPOWER.Dziękuję bardzo.

rizalafande napisał:

Cześć,

I pilnie podręcznik, który można opisać krok = krok, jak korzystać z VCS-MX, SoC Encounter i PrimeTime i oprogramowania PRIMEPOWER.
Dziękuję bardzo.

HI,
Mam w prime time i podręczniki VCS użytkownika.

Jeśli opracowania bardziej na przepływie, co HDL itd. Możemy wysłać np. pracy i nawet tutorial

Ajeetha
www.noveldv.com

Jeśli opracowania bardziej na przepływie, co HDL itd. Możemy wysłać np. pracy i nawet tutorial
======================================
Actaully, jestem początkujący w użyciu tych narzędzi.W każdym razie, mój początkowy plan jest zbadanie przy pomocy prostych narzędzi z obiegu, takich jak 8-bitowe Ripple prowadzić żmija.Co mam zamiar zrobić to, że:
1.Design obwodu przy VHDL w NEdit
2.Uruchom symulację przy VCS-MX
3.Run syntezy przy użyciu Design Compiler
4.Ponownie uruchomić VCS-MX
5.Run SoC Encounter na miejsce i trasa
6.Ponownie uruchomić VCS-MX
7.Run PrimeTime do czasu i energii analizy

W tej chwili ja nawet nie wiem jak odwołać się do VCS-MX.Gdybyś mógł mi pomóc w zapewnieniu tutoriale na temat korzystania z tych narzędzi, to coś więcej niż mile widziane.
Dzięki.

mój adres e-dodania: r.cheismail (at) yahoo.com
-riedel -Dodano po 2 minuty:Hi Deepu,
Proszę przesłać mi PrimeTime i podręczniki VCS użytkownika poprzez mój adres e-dodania r.cheismail (at) yahoo.com.
Dziękuję bardzo.

-riedel-[/ img] [/ quote]

Być może jesteś studentem próbują dowiedzieć się pełnego przepływu ASIC jeden strzał?Jeśli tak polecam skonsultować się z podręcznikami lab / tutoriale.Aby rozpocząć korzystanie z VCS MX jest bardzo proste, do:

vhdlan file.vhdl
VCS-debug_all <top_entity>
. / simv-log_file R-l

Powodzenia
Ajeetha, CVC
www.noveldv.com