Porównanie CMOS i BJT

I

isaacnewton

Guest
Witam, wszystkich. Jestem studentem w univerversity. Większość naszych członków grupy robią BJT analogowego projektu IC. Nie wiem dlaczego mój doradca trzyma na BJT. Wygląda na to, BJT tecknolog umrze na zewnątrz. Wyszukiwanie IEEE dokumentów, nie ma papieru, który jest na BJT, większość z nich jest na CMOS. Czy jest ktoś też robi IC projekt na BJT? Czy ktoś wie jakieś firmy nadal używa tecknology BJT? A może ktoś zrobić porównanie na BJT i ​​CMOS? Dziękuję.

Powodem MOS jest tematem badań jest to, że jest nowszy. Bipolar był wcześniej temat badania i wszystkich wyobrażeń o niej przyzwyczaiłem się. Bipolar jest większa w obszarze matrycy i do nich nie stosowanych w kosztach delikatnych wzorów. Jest o wiele lepszy od MOS w wielu parametrów i używane, jeśli są one ważne.

Istnieje wiele tehcnologies obecnie, niektóre z nich są GaAs i MMIC! Powodem CMOS jest nadal valueable ponieważ zdolność mieć mix-mode design! SOC (system on chip) jest także jeden z powodów, za mniejsze i zwarta konstrukcja jest bardzo ważne dziś! BJT również mają swoje zalety, może twoja firma specjalizuje się w projektowaniu BJT ... Można ustawić własną grupę do nawet jakości swojej specjalizacji firmy na CMOS! Myślę, że jest lepiej! : D