Pomoc: 8051 Programming

D

Daniz40

Guest
witam wszystkich, jestem student elektrycznych enginnering. Chcę dowiedzieć się 8051 programowanie. Czy ktoś może mi powiedzieć, co jest najlepsza książka / resource się go nauczyć? jeśli ktoś ma materiały na niej plz wysłać go lub napisz do mnie na adnan.sana @ gmail.com chodzi daniz40

Wystarczy wyszukać google, jak ja. I fouund i pomyślnie budować willemprog który płonie typowych jak 89c2051 i wielu innych z 89C i seriali 90s. Ale potem znalazłem 89c5132 wiedźma USB isp programowane więc to nie problem dla mnie. Ale VHY nie używasz AVR?

Proponuję przeczytać "Embedded C" Michael J. Pont opublikowane przez Adison mądrze. Jest to bardzo dobra książka dla początkujących 8051

hi jest pobrania (proteus), spróbuj it.it jest bardzo pomocny.

Przeczytaj książkę "8051" przez Mikrokontroler Scott Mackenzie. Jego bardzo dobra książka i zaczyna się od podstaw. Również korzystać z oprogramowania do symulacji Keil uVision montaż / c programy i u będzie się wiele nauczyć poprzez eksperymentowanie na tym symulatorze.

tak na marginesie, nie masz nic z tego (lub inni) w wersji elektronicznej oraz w języku angielskim?

e-book "Final Słowo na 8051" to doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i użytkownika pośredniego.

sprawdź ten link • h ** p :/ / rapidshare.de/files/7435214/The_8051_Microcontroller_MAZ.rar.html to dobrze

Myślę, że za 8051 makenzi scat mikrokontrolera tak mazidi jest zbyt dobra książka

dla Ciebie (początkujący) nie jest to książka przydatna dla Ciebie jest "8051 mikrokontroler i systemy wbudowane" przez Muhammad mazidi

HEY może ktoś mi powiedzieć jak używamy makra w programowanie do sprawnej swojej pracy ... Zrobiłem Przykład makra SCOTT Mackenzie ale składnia wydaje się nie działać, jak mam je stosować w MOIM programowania, ale nie udało się uzyskać wymaganego rezultatu .............

hello my przyjaciele i chcą wiedzieć o programie mikroprocesora (8051) aboutmake bobble w akuarium