lna (at) 2.45GHz układ scalony

T

tiger_ads

Guest
Jestem początkujący z RFIC, mam zaprojektowane lna na 2.45GHz z Karty zestawu.Teraz zostały symulację jej Spectre RF, mam swept CS MOS szerokość i inne parametry, NF zawsze 2.7dB, ale po określania tych parametrów, i ogarnął czestotliwosc, null NF o 2dB wynosi około 1,8 GHz, na pewno na 2.45 GHz, NF nadal 2.7dB.Mam próbować zmienić szerokość wejścia MOS, ale null trudno przejść do punktu 2.45GHz.Nie wiem, dlaczego to jest??
moja topologia jest tradycyjna, cascode z degeneracją induktora źródła!
dzięki!

jakie relacje między nimi?
NFmin vs częstotliwość powinna być co?
Można to wyjaśnić w szczegółach?thank you very much!

NFmin vs freq.działki powinien wygląda jak miska, oznacza to minimalna wartość NF LNA może osiągnąć w określonym freq ..Więcej informacji na temat następujących zagadnień: mecz Hałas, hałas model urządzenia.I książki Gonzalez jest recommanded.

i myślę biegłego w PDK używa BSIM 3,3 modeli MOS
tak T. Lee 's formuła nie jest tak stosowane obecnie

Do: sgperzoid
Co masz na myśli?dlaczego?? tak ....Nie mogę iść za jego wzorem?to co można i po?I am confused!
jeśli NFmin jest prawidłowe, zjawisko to dlaczego?

dziękuję bardzoDodano po 7 minut:Do: dsjomo
kiedy wymiatam szerokość CS MOS, obecne nastawienie zmienia się, jak to jest mieć wpływ na jakość?Co należy zrobić?to jest o związku ze zjawiskiem jak powiedziałem na początku??

To znaczy, że T. Lee 's wzór ma zastosowanie tylko do biblioteki, która korzysta z modelu MOS BSIM4, natomiast myślę, że model Chartered jest BSIM3.3, który nie bierze bramy wywołane hałasem pod uwagę.
Nie można więc uzyskać optymalne działanie hałasu w optymalnej szerokości w symulacji.
Myślę jednak, że pomoc można uzyskać minimum NF powodu exsitance optymalnego dopasowania hałasu.

Jedyne co można śledzić jest wynikiem pomiaru swój testkey urządzenia.Formuł tylko daje pojęcie o tym, jak zjawisko występuje.