Led nightlamp - Help Needed!

M

manjero

Guest
Cześć.
Mam doświadczenie w pracy z prostych układów i znaleźć z sieci i zmodyfikować nieco dla moich potrzeb.
Jestem również studentem EE.

Chcę zbudować nightlamp z diodami LED.po włączeniu, 30 diody są włączone.każda minuta, jedna dioda LED gaśnie, aż wszystkie z nich są wyłączone, a obwód nie jest uruchamiany.
Patrzyłem i znalazł wielu sekwencery, że mogłem przedłużyć do 30, ale kulisy i znaleźć taki, który utrzymuje, że prowadził on.
Any thoughts?
Wolałbym nie robić tego z pic lub inne Micros Bo nigdy nie zajmuje się nimi i dont własnych programista.

Thanks in advance,
Shahar

Mikrokontroler jest sposobem na atak tego projektu.Programiści nie są problemem.Wiele elementów takich jak Atmel AVR mogą być programowane w bardzo prosty obwód z PC do portu równoległego.Koszt ten sposób w mikrokontroler będzie X10 mniejszy niż inne rozwiązania.
Ponieważ współczynnik aktualizacji diod jest tak powolny, chciałbym użyć szeregowego do równoległego chip Walutowy poza mikrokontrolera do haka LED.Istnieje wiele, wiele możliwych układów do wyboru.Jeden układ poświęcony tej pracy jest:

http://www.allegromicro.com/en/Products/Part_Numbers/6276/6276.pdf

Ponieważ ten chip obsługuje 16 diod LED, należy użyć dwóch z nich połączone w sieć.To jest po prostu wykonywanie oprogramowania do pisania kodu.

Jeśli nie używasz mikrokontrolera, to masz do czynienia z dużą i wiele dyskretnych układów logicznych.Będziesz musiał zrobić wszystko, liczniki i kontroli sprzętu.Wszelkie błędy będą wymagać respin wszystkich urządzeń.(Z podejściem mikrokontrolera, większość błędów są proste zmiany oprogramowania.)

--- Steve

Jeśli będę do tej drogi, wouldnt 30 I / O pic to praca jest łatwiejsza dla mnie?
a jeśli tak - i nie byłby nawet konieczność tranzystory chciałbym?
I can't get chip, które wymieniasz w rozsądnym czasie, gdzie mieszkam (Izrael), więc im próbuje dowiedzieć się sposób.

Cześć.