Indukcja ogrzewania za pomocą tranzystorów MOSFET

T

tdilip

Guest
Moja ostatnia projektu UG roku "Automatyzacja pieca indukcyjnego". Widziałem tor w sieci z dwóch tranzystorów, pół obwodu falownika mostu ciepła cewki .. częstotliwości 209khz i = 100A. Jestem mechaniczne studentów z Indii i can'nt i znaleźć stwierdzono wysokie oceniane tranzystorów ... są tranzystorów do tego celu są kosztowne i tył? Co to jest kompletny obwód na ten cel .. jest to skomplikowane? http://www.richieburnett.co.uk/indheat.html http://www.richieburnett.co.uk/lclr.gif - obwód ma wszelkie prosty sposób wytwarzania ciepła indukcji ... produkowane temperatura może być mniej ... (Do'nt umysł, nawet jeśli jest tak niskie, jak 50 stopni Celsjusza.) Chcę tylko mały model ciepła indukcji ... każdy dobry Samarytanin tam proszę mi pomóc .. proszę .... proszę ....

Dziękujemy IAN .. może u należy podać wszelkie linki / info o conecting tranzystorów MOSFET / IGBT ...... ma pcb wymaganych do tego celu .... nie wymaga żadnej wiedzy ... i do'nt wiem nic do tej pory o MOSFTES / IGBT
lclr.gif
http://www.richieburnett.co.uk/lclr . gif Chcę zaprojektować powyżej obwodu ale do'nt mieć żadnej wiedzy, co będzie kompletny obwód powyżej obwodu .....( jego dumbe zadać to pytanie ... ale czuję, że mogę dostać odpowiedź na tym forum .. dziękuje), co i w zasadzie ma to do produkcji wysokiej częstotliwości AC z rezonansu cewki kolorze oraz kondensator zbiornika jaki będzie układ sterownika bramy dla tej aplikacji .... jestem w sumie głupi w elektronice i będę bardzo gald dla każdego rodzaju pomocy .....

Spójrz na zdjęcie poniżej .. To pokazuje przykład Half-Bridge układ napędzany przez wysokie prędkości kierowca .. Aby uczynić go pracy musisz dodać prosty, regulowany kwadratu częstotliwości generatora fali .. Jeśli możesz, zarejestruj się Maxim-IC.com i poprosić o bezpłatne próbki następujące układy scalone: ​​MAX038 - regulowany generator MAX5062/5064 - pół-most Pozdrawiam kierowcy, IanP