Finał pomysłów na projekt roku w elektronice inżynierii

K

kazimanwar

Guest
Witam .... jestem studentem elektroniki końcowe inżynierii rok ... i zostało powiedziane, aby wybrać ostateczny projekt roku ... plz sugerują projektów związanych z branży .... plz nie odpowiedzieć ....

hej tam kolega ... aoa .... dobrze i mieć jakieś pojęcie dotyczące ostatecznego projektu lat ..... jest przede wszystkim związane z CNC ..... ale mam lepszy pomysł .... jak o UGAAV (Bezzałogowy Parter Anti-Aircraft pojazdu ).... składa się z pewnej części robotyki ..... DIP i DSP ..... i jest mikrokontroler oparty ..... można to zrobić na mniejszą skalę nie, w tym znacznej złożoności ..... anywayzzzz ..... mów mi, w jakich sprawach ure zainteresowany następnie i'lllllll sugerują u więcej .... chaooooo ..... wziąć carezzz ....!!!!

Hi, dlaczego nie można wybrać projektu w mikrokontrolerach istnieje wiele wiele opcji, w tym surfowanie po można uzyskać jak najwięcej, jak można na podstawowe 89C51 mikrokontrolera to sprawdzić raz w internecie wszystkiego najlepszego

Hi ... thx za odpowiedzi ur ... cóż ... na myśli także część projektu mikrokontroler .... teraz m zakleszczony w projekcie semestr mikrokontroler ... jej o pliku modułu CZYTANIE .... to interfejs USB flash mikrokontrolera .... LCD wyświetla pliki i na życzenie użytkownika ... można przeczytać dowolny plik z flash ... mikrokontrolera da, jak plik wyjściowy ... plzzz HELPP ME. ... ny pomysłów na temat tego projektu .... nie wybrał tego projektu coz jestem myślę, aby to część mojego ostatniego projektu roku .... jak to wud być wzmocnienie .... PLZ HELPP MEE ...