Dorośli uczniowie potrzeby pomocy rfid

W

wicked101

Guest
Staram się projektowania RFID dla mojego ostatniego roku. Zrobiłem mój schemat blokowy ma to sens. Korzystanie u2207b Amtel Chip tylko do odczytu tagów 125kHz mikrokontroler ?????????????? c kod ????????????? Interfejs USB ???????????? gui ????????????? Potrzebuję pomocy z przedmiotów z ??????????? Jestem dojrzałą student więc daj mi wskazówki do tego moja żona i 3 dzieci są teraz narzekają, że spędzam zbyt wiele czasu na laptopie. Nie jest łatwo 40 i drzewo dzieci pomóc komuś się there.Sill ma około sześciu miesięcy, więc chłopaki pomocy osobom starszym.

Witam dojrzałych studentów. kontroler - 8051 w oparciu AT89C51, 52, S51, S52 lub 8 bit kontroler firmy Philips. Musimy zrozumieć, jakie jest twoje wymagania projektu, tak, że możemy pomóc w projekcie. Chcesz obwodu, kod, gotowe lub jeśli damy pomocy będzie rozwijać. Interfejs USB nie jest wymagane. jak czytniki kart RFID może być połączony szeregowo. GUI jest twoje życzenie.

Specyfikacja projektu wspomina interfejs USB do komputera PC, projekt ma na celu demonstare zarządzania aktywami magazynu mojego przełożonego zaleca mikroprocesor PIC18F4550 lub PIC24F. GUI jest tylko proste pokazano tag id zakłada aktywów lub produktów i nie wiele miejsca

można przejść przez to. [Url = http://www.ehow.com/rfid/] RFID - Jak Informacje | eHow.com [/url] GUI mogą być wykonane samodzielnie. musisz elektronicznych i kodu. lub całego projektu

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post added at 15:31 ---------- Poprzedni post był na 14:49 - --------</span></span>
Może to być Twoje wdrożenia [http://www.nskelectronics.com/files/rfid_edk_kit.pdf / url]

Mam rfid grzywny workin układ może ktoś tam zapisać bum Potrzebuję kod do dekodowania go za pomocą tego PIC18F4550 MPLAB busines wprawiając w zakłopotanie :-:)-:)-( mi o odroczenie o dwa tygodnie