dlaczego użycie bufora po ADC

I

itmr

Guest
HI ALL jestem inżynierem projektu FPGA i mam małe pytanie do ciebie - dlaczego użycie wzmacniacza op jako bufor po adc główny powód, jak sądzę, jest zwiększenie zysku - ale ktoś toldme, że jego dobre do akwizycji danych i nie Zrozumiałem, dlaczego?? Czy ktoś może mi pomóc to zrozumieć? thank u wszystkich

Czy to znaczy, wzmacniacz bufor przed ADC? Co znajduje się wskaźnik ADC próbkowania? Czy wiesz, że proponowane impedancji źródła do osiągnięcia pełnej wydajności ADC?

FVM - Wiem, że wzmacniacz bufor przed ADC przypuszczać, aby zwiększyć zysk sygnału - że pochodzi od czujnika 4 przykład. moje pytanie nie odnosi się do konkretnych adc lub określonych częstotliwości próbkowania - To znaczy, ja po prostu chcę wiedzieć, co potrzebne wyjścia bufora 4 ADC, gdy ADC podłączony do FPGA - Myślę, że są 2 powodów - pierwszym jest wyrównanie poziomu napięcia (próbki adc działce o 3,3 V i FPGA przypuszczać, aby otrzymać 1,8 v ...) w Secound jest, aby uniknąć awarii w FPGA KIEDY adc faild lub coś. nie masz więcej powodów, aby ten bufor?

To jest filtr dolnoprzepustowy PRZED ADC. Że została sporządzona po ADC nie znaczy, że jest po ADC. Postępuj zgodnie z przepływu sygnału.

JayantD prawym ale nie ma bufor po adc nazwie NL27WZ17DF - Spójrz na to ... jest podłączony do portu szeregowego DATA, który pochodzi z ADC

itmr, NL27WZ17DF jest podwójnym nieodwracający Schmitt bufor wywołać nie, op amp. Jeśli Vcc (pin 5) tej części (nie pokazany na schemacie) jest 1.8V, jest ona wykorzystywana jako tłumacz poziomu 3.3V do 1.8V. Jest tolerancyjny przepięcia wejścia. Więc nawet jeśli jest zasilany 1.8V, będzie tolerować 3.3V wyjścia sygnału ADC. Patrz dane na [url = http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/104595/ONSEMI/NL27WZ17DFT2.html] NL27WZ17DFT2 pdf, opis NL27WZ17DFT2, NL27WZ17DFT2 arkusze danych, widok NL27WZ17DFT2::: ALLDATASHEET :::[/url] Nadzieję, że to pomaga, JayantD