Czy można użyć 2 procesory w jednym komputerze?

N

nm2007k

Guest
Witam jestem początkujący. Mam dwa procesory. Czy można je połączyć i uruchomić mój system szybciej.

Niektóre procesory mają już wielu rdzeni (czyli "rdzeń 2-duo"). Jednak alocation przetwarzanie jest realizowane wewnętrznie w systemie operacyjnym. + + +

Jednej płycie głównej ... To już zupełnie wspólnego architeture na rynku PC. Weź wyszukiwania w internecie. + + +

Można użyć tylko jeden procesor chip w komputerze stacjonarnym. To układ CPU może mieć wiele procesorów Core2Duo jak dwa procesory na tym samym układzie w jednym pakiecie IC. Płyty główne przeznaczone do komputerów stacjonarnych mają miejsce tylko na jeden procesor oznacza, że można wykorzystać tylko jeden procesor IC. Wiele układy procesora znajdują się w systemie serwera nie w biurku.

w skrócie odpowiedź brzmi nie Niektóre płyty główne posiadają 2 gniazda procesora, na przykład niektóre serwery mają 2, i użyte do systemu dual 3,06 Xenon, jeśli jej tylko na pulpicie, HP, Acer, Asus itp. to szanse na to o drugim Gniazdo jest dość dużo nieistniejącą

w skrócie odpowiedź brzmi nie, jeśli jej tylko na pulpicie, HP, Acer, Asus itp. to szanse na to o drugie gniazdo jest prawie nieistniejąca
tam są jakieś stare płyty główne (takich jak Asus D810), które mają dwa gniazda, ale jednocześnie tylko jedno gniazdo będzie działać. tak dla PC to wyraźnie nie w ogóle.