Czy jest to cenne uwagi magisterskie studia w Wielkiej Brytanii

C

cages

Guest
Czy warto robić magistra w UK ukończyłem cztery lata abo z Beng i pracuję jako testu inż. Zostały tring dostać pracę cyfrowego projektowania, ale nie były w stanie będzie to warto biorąc roku i wykonywanie MSC. Nie wiesz, jak naprawdę będzie to poprawić moje carea perspektywy
 
Wiele brytyjskich uniwersytetów promowania swoich magistrantów do dużych firm, które są związane z. Ponadto wiele rozpraw są sponsorowane przez duże firmy, więc może skontaktować się z prawdziwym myśleć samodzielnie. Wreszcie można spróbować połączyć curent pracy z dwuletnim niepełnym wymiarze czasu opanowania!
 
Mam nadzieję, że Katerina mieliśmy dobre doświadczenie w pisaniu pracy doktorskiej Regards Drdolitle :)
 
mistrzami w Wielkiej Brytanii nie jest dobre w porównaniu do panów w USA
 
Studia w Wielkiej Brytanii bywa tak źle, że udając się do Ameryki Północnej nie będzie nawet rozpoznać go jako kawalerów! Znam dwie osoby z tym problemem i jak z nich pochodziła z brytyjskich uniwersytetów (nie uczelni technicznych) ...
 
Jeśli ur mówisz Applied Sciences następnie Studia w Wielkiej Brytanii jest żałosna w porównaniu do USA. Brak jest obciążenie pracą, włożyli żadnego nacisku na ciebie, są "Rewizja" tydzień i traktują cię jak dziecko. Magister z Wielkiej Brytanii nie można porównać do MS z USA.
 
również faceci .. jak zrobić mistrza stopy u w Indiach? ME lub MS według badań w najlepszych rankingowych univs jak IITs, Anna univs, IISCs .. są dobre .. warto spróbować .. u uzyskać ekspozycję Lotsa i pewny spendin endup mniej bardzo mniej dla edukacji i gainin więcej knoledge! Z poważaniem,
 
Cóż, jeśli jesteś Indian to jest to świetny wybór, na pewno lepiej niż zajmuje magisterskie w Wielkiej Brytanii, przynajmniej dla ludzi w tym ... Jeśli nie jesteś z Indii lub regionu, robi magistra lub wyższe na uniwersytecie amerykańskim lub odpowiednik nadal może być najlepszy ...