Co to jest wartość pojemność między dwie warstwy PCB?

D

dkace

Guest
Jak masz allready Informacja Jestem nowy w projektowaniu PCB (pochodzące od projektowania układów scalonych).Dowiedziałem się, że jest możliwe zbudowanie pojemność - małe ze względu na grubość warstwy wewnętrznej, pomiędzy dwiema liniami lub plomb miedzi na warstwie górnej i dolnej.Czy to działa?Jak duża pojemność to może być?Czy warto wypróbować w aplikacji komercyjnych?Mam na myśli nie każdy go używa?
Jeśli pojemność jest dealed jak pojemność szczepu, co może spowodować problemy?
Dzięki,
D.

Capacitence zależy dielektrycznych i wielkości płytki, na problem rozmiarów tablicy będzie PCB dł. x szer. - usunąć folię.dielektryk jest materiał i przestrzeni pomiędzy dwoma foliami.Większość podstawowych książek analizy obwodu mają podstawowych formuł w celu określenia capacitence.

Aby odpowiedzieć na drugie pytanie, to efekty?Myślę, że najlepiej jest odpowiedzieć na to sposób.
1.Przy niskich częstotliwościach - nie powinny być zbyt dużo problemu jednak ...
2.Przy wysokich częstotliwościach - nie może być poważne problemy.
w poprzednich dni, projektanci RF to przestrzeń folii pewnej odległości obok innego przeniesienia sygnału z jednego do drugiego folii z cewki.capacitence został zbudowany na forum.

jeśli capacitence szczepu (bezpańskie) to zazwyczaj nie jest dobry pomysł kondensator bloków jedno i przekazuje innym (zazwyczaj blok DC i przejść AC).
Najlepszym sposobem na wyjaśnienie jest myśleć o rurkę (zawór) odległość między płytą i sieci nazwano między elektrody capacitence.to capacitence dokonane rury przy wyższych frequiencies.- Niektóre problemy, pasożytniczych drgań, przechodząc frequiences obecnie przewidywany zakres itp. ..

Uczono mnie o zachowanie capacitences do całkowitego minimum.

Wreszcie myślę, że wartości pytasz się wokół wartości Pico (bardzo mały).
valuse zakres do RF i frequiences wyższe.