Chcę, aby zoptymalizować PCB użytkowania EAGLE

Q

Qwme5

Guest
Witam jestem nowy w projektowaniu wszelkiego rodzaju PCB i zaczynam projektowania z wykorzystaniem orzeł 5.11.0 i narysować schemat bez problemu mój problem nie mogę wyciągnąć płytki poprawnie i przesłane zarówno schemat i schemat PCB jej trochę brudny, tak i potrzeba ur pomóc zminimalizować bez zworki i optymalizacji całego systemu

Zobacz przykład: Przy okazji, używać tylko jednego rezystora R3 i R4 ...:-D

Zawsze można skorygować niektóre okablowania. : Smile: A może lepiej jest mieć kondensator podłączony do GND w PIN5 z U4. Standardowej wartości między 10nF i 22nF. Patrz zmodyfikowany schemat.

Warto byłoby uruchomienie ERC na schemat i DRK w układzie. Orhtogonal linie drutów się schematy łatwiejsze do odczytania. Osobiście wolę wyraźnie do połączeń IC więc chciałbym odwołać się do podłączenia zasilania z U2 i podłączyć je do zasilania i ziemi. Keith.

Z drugiej strony, zacząłem grać tylko przez 5 minut, ale na dobry układ potrzeba więcej czasu, a to trudniejsze, aby zmienić projekt ktoś, być może za niewielką schemat tak, że lepiej zacząć od podstaw, również dlatego, że niektóre kondensatory pakiety muszą zostać zmienione, aby zaakceptować duży wolumin. To jest zadanie do wykonania w wielu etapach, z dużo cierpliwości i wielu wersji w biegu. :cool:

Myślę, że problem z zachowaniem pierwotnego układu (inne niż utwory były zbyt cienkie) był układania komponentów. Jak mister_rf zrobił, ponowne zorganizowanie elementów sprawia, że trasy o wiele lepiej. Keith.

Praca w małych kroków, które można wycisnąć układu, zobacz:

chłopaki i naprawdę nie wiem co powiedzieć dziękuję u bardzo specjalnie mister_rf nie mogę znaleźć żadnego słowa, aby wyrazić moją wdzięczność ui mam rację, pracujących w ostatnią deskę u mają przesłać go do mnie, która jest V5 wielkie dzięki wszystkim u pozdrowienia