(ASK) Jak konwertować sygnału mowy na binarne? ..

G

Gus Ndul

Guest
Witam wszystkich ... Mam problem dla mojego ostatniego zadania .. Przykro mi, że jestem nowicjuszem i ma tylko niewielką wiedzę na temat przetwarzania sygnału .. : D: D moje ostatnie zadanie jest uznanie głośników przy użyciu sieci neuronowych .. nie wiem jak konwertować sygnału mowy na binarny, sygnał może być wejście do sieci neuronowych .. może znasz link, który może i się z niego? .. Używam matlab dla languange programowania .. Dzięki y'all guyz ... : D: D: D

Witam, Aby przekonwertować sygnał mowy na binarne, należy wykonać czynności - pobieranie próbek, kwantyzacja oraz kodowanie. Krok 1: Przykładowy sygnał w zależności np. twierdzenie pobierania próbek, wykorzystania częstotliwości próbkowania większą niż najwyższa częstotliwość. składnik wiadomość przypadku u'r signal.In, najwyższy freq. element sygnału mowy jest 3.3KHz, a tym samym pobierania próbek freq.should być 8kHz (World Wide standard). Proces pobierania konwertuje sygnał ciągły czas na osobne sygnał czasu. Krok 2: Używając μ - compandor prawa, kompresji próbki mowy, a następnie Quantize przy użyciu jednolitego kwantyzatora. Proces kwantyzacji konwertuje ciągłego próbek amplitudy w dyskretnych przypadku amplitudes.In u'r, należy użyć 256 kwantyzacji poziomów kwantyzacji sygnału mowy. Krok 3: Dla procesu kodowania, przypisywać kody od 0 do 255 do poziomów kwantyzacji. Dane binarne są generowane wg kodu nie. Kiedy używamy 256 poziomów, każda próbka jest kodowany na 8 bits.The SNR będzie około 50dB. Nadzieję, że ten info.would być przydatne do u. Pozdrawiam Bhanumurthy