Regulamin | Ostatnie posty | temat RSS | Szukaj | Zarejestruj | Zaloguj

Cykl do napięcia ...

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Analog Circuit Design -> Cykl do napięcia ...
Wersja arabska Wersja bułgarska Polish version Wersja czeska Wersja w języku duńskim Wersja niemiecka Wersja grecka Wersja anglojęzyczna Wersja hiszpańska Wersja fińska Wersja francuska Hinduski wersji Chorwacki wersji Indonezyjski wersji Wersja włoska Hebrajski wersji Japońskiej wersji Koreańskiej wersji Wersja litewska Wersja łotewska Wersja w języku niderlandzkim Wersja w języku norweskim English version Wersja portugalska Wersja rumuńska Rosyjska wersja Wersja słowacka Wersja słoweńska Serbski wersji Wersja szwedzka Tagalski wersji Ukraińska wersja Wietnamski wersji Chiński wersji
Autor Wiadomość
masterx81

Post 24 lipca 2004 10:08 Cykl do napięcia ...

Cześć wszystkim ...
Jestem początkujący i potrzebuję prosty obwód, który będzie konwertować sygnał 150hz z cła zmiennego cyklu (od 0 do 100%) do stałego napięcia proporcjonalne do cykl ...
Mam tryed znaleźć w internecie, i myślę, że potrzebuję lc filtr (nie jestem pewna ...), ale nie mogę powiedzieć jak obliczyć wartości składników ...

Dziękuję wszystkim!
Powrót do góry
View user's profile
Google
AdSense

Post 24 lipca 2004 10:08 Reklamy

Powrót do góry
Hill

Dzięki: 9

Post 24 lipca 2004 10:12 Cykl do napięcia ...

Użyj R i C łącznie. R w seryjnym, C równolegle z obciążeniem. Myślę, że to najprostsza forma.
Powrót do góry
View user's profile
masterx81

Post 24 lipca 2004 10:18 Re: Cykl do napięcia ...

Hill napisał:
Użyj R i C łącznie. R w seryjnym, C równolegle z obciążeniem. Myślę, że to najprostsza forma.

ok ...
mmm ... Jak mogę obliczyć dokładną wartość w rezystor i kondensator?
Po rc Myślę, że muszę również tranzystorowe (ze względu na obciążenia nie wywiązanie się z kondensatora przed czasem), prawda?
Powrót do góry
View user's profile
batdin

Dzięki: 3

Post 24 lipca 2004 17:12 Re: Cykl do napięcia ...