Regulamin | Ostatnio dodane | temat RSS | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Jak zmienić rozmiar zdjęcia w programie Visual Basic 6?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> Programowanie PC Interfejs -> Jak zmienić rozmiar zdjęcia w programie Visual Basic 6?
Wersja arabska Wersja bułgarska Wersja katalońska Wersja w języku czeskim Wersja duńska Wersja niemiecka Wersja grecka Wersja anglojęzyczna Wersja hiszpańska Wersja fińska Wersja francuska Wersja Hindi Wersja chorwacka Indonezyjski wersji Wersja włoska Wersja hebrajska Wersja japońska Koreańskiej wersji Wersja litewska Wersja łotewska Wersja w języku niderlandzkim Wersja norweska Wersja polska Wersja portugalska Wersja rumuńska Wersja rosyjska Wersja słowacka Wersja słoweńska Serbski wersji Wersja szwedzka Wersja Tagalog Ukrainian version Wersja wietnamska Chinese version
Autor Wiadomość
Starlet

Post 23 grudnia 2003 18:41 Jak zmienić rozmiar zdjęcia w programie Visual Basic 6?

Hi Friend

Jestem nowy w Visual Basic. Chcę zmienić rozmiar lub pocięte zdjęcia do mojego X x Y w Visual Basic. np. 800x600 X x Y każdej wartości pikseli. ale jak to zrobić.

a także możemy uzyskać każdy piksel danych RGB w bajtach tablicach jak matryce w Matlab?
jeśli ktoś wie, proszę przesłać pliki z kodem.
Powrót do góry
View user's profile
sherif12

Post 24 grudnia 2003 1:24 Re: Jak zmienić rozmiar zdjęcia w programie Visual Basic 6?

w zakresie sposobu, aby zapisać tablicy, tutaj jest kod, który tworzy ikony i zapisać go do pliku. ICO.

do zmiany pikseli, u można użyć obrazu sterowania z przybornika VB i ustawić Stretch z jego okna właściwości "true", teraz u można zmienić rozdzielczość jak u wanna,

nie zapomnij, aby zobaczyć załączniki.

pozdrowienia,

Sheriff.

Przepraszamy, ale musisz się zalogować, aby wyświetlić ten załącznik

Powrót do góry
View user's profile
Starlet

Post 26 grudnia 2003 19:40 Re: Jak zmienić rozmiar zdjęcia w programie Visual Basic 6?

hi sherif12