Forum elektronika

Regulamin | Ostatnio dodane | temat RSS | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

Sfrustrowane Oddolne partycji projektu w SOC spotkanie

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Index -> ASIC Design Methodologies & Tools (Digital) -> Sfrustrowane Oddolne partycji projektu w SOC spotkanie
Autor Wiadomość
anwei7208

Post 18 lipca 2009 20:21

soc ilm spotkanie

Cześć, jestem początkujący. I jestem naprawdę sfrustrowani spotkanie instrukcji obsługi Cadence.

Robię projekt podziału w podejściu oddolnym. Sub-bloki mają być w całości umieszczony i kierowane. Teraz muszę je połączyć. Podręcznik użytkownika Cadence mówi:

<<<<Po realizacji bloku, streszczenie powinno być opracowane dla każdego bloku, projekt poziomów, które będą wykorzystywane w górnym poziomie wykonania.

Na podejście oddolne, tworzenie najwyższej floorplan poziomu, na którym blok-abstrakty poziomie będzie wymieniony w top-level design. >>>>>

Co to znaczy? Jak tworzyć abstrakcyjne i jak mogę się do nich w górę projektowania poziomie? Instrukcji obsługi najczęściej mówi o odgórnych. My Top Design jest bardzo prosta, ale po prostu nie da się ich razem.

Puszka metalowa wszelki jeden współpracownik mi? Jestem naprawdę desparated.

Dziękuję bardzo
Powrót do góry
Google
AdSense
Google Adsense

Post 18 lipca 2009 20:21

Reklamy

Powrót do góry
Shelby

Helped: 10

Post 22 lipca 2009 4:00

soc grupowe spotkania

1) Tworzenie górę Verilog poziomie, gdzie instanciate i połączyć wszystkie sub-bloki

2) Dla każdego z pod-bloku należy utworzyć następujące poglądy.
LEF - fizycznej informacje, takie jak wielkość, lokalizację PIN, blokady, itp ...
Zobacz Timing - Albo ILM lub ETM, które w końcu są w formacie. Lib formacie. To jest dla czasu szpilki IO każdego bloku
Zobacz SI - Albo ECO lub CDB modelu, jeśli wykonują analizy hałasu Celtic

3) są ładowane w górę Verilog poziomu i LEF / .lib modeli i można rozpocząć floorplanning na najwyższym poziomie.
Powrót do góry